RĘCZNIE ROBIONY SWETER | CODZIENNA STYLIZACJA

RĘCZNIE ROBIONY SWETER

       Cześć. Dzisiaj mam dla Was stylizację w jednolitym kolorze. Czerń bo to ona dzisiaj gra główną rolę jest jednym z kolorów w którym czuję się najlepiej. Stanowi większość mojej szafy. Czy tylko mojej? Pewnie nie. Urozmaiceniem tej monotonni są kolczyki. Jak tylko je zobaczyłam od razu się w nich zakochałam. Kolor kolczyków idealnie podkreślają moje niebiesko-zielone oczy. Są bardzo lekkie nosiłam je ponad 6 godzin a nie odczuwałam żadnego dyskomfortu. Co do stylizacji, postawiłam na płaszcz pod to ramoneskę. Na cebulkę a to za sprawą swetra, który ma efektowne wiązania z tyłu. Sweter został wykonany ręcznie przez zdolną teściową. Możemy nosić go opuszczonego na ramionach (ja zazwyczaj tak robię), bądź wyżej przy samej szyi. Jeżeli jesteście zainteresowane takim samym bądź podobnym swetrem zapraszam na priv. Do tego jeansy z Orsay i powiem Wam, że nigdy nie kupowałam tam rzeczy bo nic mi się nie podobało, tak teraz wyszłam z pełną siatą zakupów. Bo ceny są bardzo przystępne! Napisz koniecznie, którą z tych rzeczy byś chęcią założyła? Do następnego!

Codzienna stylizacja
RĘCZNIE ROBIONY SWETER
Na czarno
DIY SWEATER
LEATHER JACKET
KOLCZYKI W KRUK KWIATY NOCY

Zachęcam również do subskrybowania bloga (przycisk znajdziesz przy nazwie bloga) będziecie na bieżąco z wszelkimi nowościami i nic Was nie ominie. Zaglądajcie też na Instagram oraz Facebooka

KOLCZYKI : W. KRUK (klik)
PŁASZCZ: T.A.I.I.A
KURTKA : GUESS (klik)
SWETER : HANDMADE (PRIV)
SPODNIE : ORSAY (klik)
BUTY : NEW LOOK (klik)
TOREBKA : BUTIK VIOLA


28 komentarzy:

  1. świetnie wyglądasz :) Pozdrawiam, Jo
    http://joscloset.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Buty i torebka - zakochałam się! :D A cała stylizacja na wielki plus, bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny ten sweterek! Moja mama jest mistrzem dziergania na drutach, ja umiem jedynie zrobić szalika albo czapkę :) Bardzo podoba mi się cała stylizacja - wszystko na plus ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przekażę teściowej :) Ja niestety nie potrafię nic zrobić :)

      Usuń
  4. Wiesz co mi sie podoba? To w jak sprytny sposób połączyłaś te trzy rzeczy na zdjęciach - sweter, kurtkę i płaszcz. Wygląda to fenomenalnie! i ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A wyszło całkiem przypadkiem, bo jestem dużym zmarzluchem :) Dziękuję bardzo :*

      Usuń
  5. Ale piękny ten sweter! Ma się tej talent widzę :)
    ONLY DREAMS

    OdpowiedzUsuń
  6. Sweter sliczny gratuluje talentu 😊 kurteczka tez mi wpadla w oko 😉

    OdpowiedzUsuń
  7. Elegancko, czerń zawsze się sprawdza.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawa stylizacja, czerń nie musi być nudna :) Mi jednak nie podoba się połączenie płaszcza ze skórą. Ale przecież o gustach się nie dyskutuje :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Też lubię czarny bo nawet dressowe spodnie w tym kolorze wyglądają stylowo ;). Ps. kolczyki i torebka nadają fajny koloryt stylizacji :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładanie tak! Ja poszukuje właśnie swoich idealnych dresów :) Dziękuję za miłe słowa. Pozdrawiam :*

      Usuń
  10. wspaniała stylizacja a sweterek wymiata! :) zostaję tu z Tobą na dłużej i pozdrawiam serdecznie! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie. Przekaże teściowej, że sweter się podoba :* Miło mi to słyszeć :) :)

      Usuń
  11. mega torebka :)
    www.s-y-l-w-i-a.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. No faktycznie! boski sweterek *-*

    OdpowiedzUsuń
  13. Sweterek wygląda genialnie! Uwielbiam takie handmade ;) Stylizacja również genialna. Naprawdę wszystko na wysokim poziomie.

    Dollka z bloga: im-dollka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przekaże teściowej :* Bardzo mi miło, że tak uważasz :*

      Usuń
  14. wyglądasz super i sweterek też :)
    www.s-y-l-w-i-a.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Polinworld , Blogger